DumpStats voor Co Sjer

53,302 +68081 -14779

Kudos

#1009 (Top 0.3157%)

Kudos/dag 20.3
Kudos/reaguursel 7.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 1191
Minste kudos op 1 reaguursel -193

6,825

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.6
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 11.6
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 39
Aantal x weggejorist 128
Geregistreerd op 06-06-2013
Eerste reactie op 19-04-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 12:13:53 op Het wordt warm
Een beetje berg en dal..

10 kudos 2026-06-23 17:29:49 op Gas gevuuuuh
Uw muziek werd deze middag verzorgd door Tinus Tinnitus.

13 kudos 2026-06-23 12:34:40 op Koe
Kijk eens Koetje Boe zei mijn vader toen ik klein was. Kijk eens Koetje Boe zeg ik tegen mijn eerste kleinkind. Tijdloos !

-23 kudos 2026-06-22 15:09:50 op Haast?
Een rijdende motoragent kan onmogelijk met een laser gun de snelheid vastleggen van het voertuig voor hem. En ja, ik weet het, ik ben altijd de laatste die word uitgenodigd op feestjes

-4 kudos 2026-06-22 14:56:57 op Fatbike VS Undercovers
Ik wil niet discrimineren hoor maar elke Marokkaan heeft tegenwoordig zijn eigen fat-bike, zijn eigen accentje en zijn eigen broccoli kapsel. En nu hebben ze ook al hun eigen shampoo. Jahaa echt waar. Schwarzkopf.....

-4 kudos 2026-06-22 14:40:33 op Wie durft
Ik zou er nog niet eens een vinger insteken!

-2 kudos 2026-06-20 13:56:40 op Ondertussen in Moskou
@redthehaghue | 20-06-26 | 13:52: Nou ik weet niet of ze schuldloos zijn. Misschien stonden ze wel flink in het rood en zijn daarom de oorlog ingegaan.

-2 kudos 2026-06-20 13:50:20 op Ondertussen in Moskou
@Dumpwie | 20-06-26 | 13:44: Ja, schuldeloos. Die jongens wilden niet zelf maar werden gedwongen door de Russische minister van haat!

-13 kudos 2026-06-20 13:38:42 op Ondertussen in Moskou
Het had ook zomaar eens een Russisch crematorium kunnen zijn met al die schuldeloze slachtoffers.

47 kudos 2026-06-20 13:33:02 op Ben je gek geworden of zo?!
Wanner je zelfs door een motoragent wordt aangehouden is er écht wel wat aan de hand.
Dan ben jij niet die brave Henkie van het belletje lellen.

15 kudos 2026-06-20 13:20:38 op Konijn ruilen voor snoepje
De kat krijgt een tubetje 'kattenmayonaise'. zoals wij dat noemen. Onze kat is er helemaal dol op en vergeet alles waar ze mee bezig was.

10 kudos 2026-06-19 17:27:57 op Wat bewaren we van het internet?
Ik vind het knap dat je in 395 seconden zoveel onzin kan vertellen. Wat mij betreft komt René in aanmerking voor de Libris Literatuur Prijs 2026.

29 kudos 2026-06-19 17:22:08 op Schot komt Ali tegen
Ik had er voor de zekerheid toch maar even een schot tussenin gezet.

10 kudos 2026-06-19 17:20:49 op Schotten op pad
Kijk, die zijn tenminste nog trots op hun tradities en afkomst!

-1 kudos 2026-06-19 17:17:37 op Dumpert Hitteplan #11
Net als bij een lekker mals karbonaadje; Randje vet mag best..

2 kudos 2026-06-19 13:57:08 op Ondiep varen
Bootjes op laag water zoeken..

11 kudos 2026-06-19 11:55:27 op Goeiemorgen
Die mag mij wel even rimmen.

2 kudos 2026-06-17 17:34:54 op Roestig roestig!
Die heeft er wel kijk op hoor..

44 kudos 2026-06-17 17:11:16 op Refcam van kooltje Messi tegen Algerije
Hij had donkerrood moet krijgen voor die bewuste overtreding. Lekker gewerkt stelletje VARpiemels!
Het is NU dus al bekend welk land wereld kampioen gaat worden.

19 kudos 2026-06-17 17:04:31 op Heldere boodschap
Wim T. Schippers is kleiner gaan wonen. RIP Wim!

9 kudos 2026-06-17 17:00:50 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Die Schimmelpenninck moet gewoon een enkeltje Zweden nemen. Daar heeft ie een houten hok en een lekker wijf. Dus hup Schimmelcent, få ut! !

3 kudos 2026-06-15 17:17:38 op Kokhalzen
Zout op de tong weet ik niet maar zout op een mossel werkt wel!

1 kudos 2026-06-15 17:15:31 op Wat klopt hier niet?
Ik heb de foto vergroot naar 120%, en het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik zie het niet.

15 kudos 2026-06-13 13:26:21 op Stukje Schotse cultuur
Dat jochie in dat groene shirtje en petje op 2:10. Geweldig!!

3 kudos 2026-06-11 17:11:08 op De enkelbreker
Nou, geef hem die wereldbeker dan maar. Dat WK onder auspiciën van de FIFA is een grote farce!

-11 kudos 2026-06-11 17:08:47 op UEFA trolt FIFA
De officiële reden dat hij Amerika niet in mocht is al volgt; Deze Referee heeft MISSCHIEN wel banden met een MOGELIJK terroristische organisatie.
Ik heb ook een relatie met mijn banden. Ik hoop dat ze heel blijven. Mag ik nou ook Amerika niet meer in?